הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/29/2011 5:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארנון קמינסקי עם תוכן  נשיאת אפניים בתחבורה ציבורית
נושא: נשיאת אפניים בתחבורה ציבורית תאריך: 7/29/2011 5:14:00 AM
מחבר/ת: ארנון קמינסקי

שלום

יש למישהו מושג מה נעשה על מנת לאפשר נשיאת אופניים בתחבורה ציבורית (רכבת ואוטובוסים)?
האם משרד התחבורה או איזו ראשות אחרת טיפלה בזה בעבר?

יש מדינות שבחזית האוטובוס יש מיתקן לאפניים מי שרוצה לראות שיחפס ב GOOGLE תמונות לפי "BIKE ON BUS"

תודה ארנון


חזרה לפורום