נושא: החלפת ברגים לאופניים תאריך: 8/1/2011 9:01:00 AM
מחבר/ת: אלירן אללוף
היי, ברשותי אופני ghost asx 4900. השאלה היא כזאת, הברגים שמחזיקים את הציר האחורי שמונה או עשרה ברגים במספר עושים לי מעט בעיות. אחד מהברגים נפתח לעיתים קרובות. ברכיבה האחרונה שהייתה כ 25 ק"מ פעמיים חיזקתי אותו ופעם אחת הוא היה כבר ממש בחוץ. בכל אופן שקניתי את האופניים הבורג לא היה מקורי, אחרי חיפוש בחנויות גוסט שונות מצאתי מענה והרכבתי את הבורג המקורי. ככל הנראה החלק של השלדה כנראה נאכל קצת ולכן הבורג משתחרר כל הזמן. האם כדאי להחליף את כל הברגים של החלק המדובר בברגי אום שייבה חלקים? האם יש פתרון אחר? אודה לרעיון/ עצה או עזרה. תודה.
|