הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/1/2011 9:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  יש כמה אפשרויות
נושא: יש כמה אפשרויות תאריך: 8/1/2011 9:23:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אפשר לשים דיסקיות מסוגים שונים, ואפילו אום שנתפש על הבורג "ניילוק" ( DIN 985 )
ואפשר לקנות כל בורג בחנות ברגים.

הבעיה היא שבשביל לא להרוס את השלדה (שעולה הרבה יותר מכל בורג) כדאי שמישהו שמבין במכניקה וחיבורים יסתכל על המקום של החיזוק.


חזרה לפורום