הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/1/2011 9:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אושרי עם תוכן  תודה!ועוד שאלה קטנה..
נושא: תודה!ועוד שאלה קטנה.. תאריך: 8/1/2011 9:35:00 PM
מחבר/ת: אושרי

תאמת כן.. והחלפתי אותם על סנטה קרוז v10 שנת 2003..! ואם אפשר עוד שאלה קטנה.. יכל להיות בעיות אורטופדיות עקב זה שהם יהיו קצרות מידיי?תודה על העזרה!


חזרה לפורום