טקסט הודעת פורום
| 8/1/2011 9:35:00 PM |
|
נושא: תודה!ועוד שאלה קטנה.. תאריך: 8/1/2011 9:35:00 PM
מחבר/ת: אושרי
תאמת כן.. והחלפתי אותם על סנטה קרוז v10 שנת 2003..! ואם אפשר עוד שאלה קטנה.. יכל להיות בעיות אורטופדיות עקב זה שהם יהיו קצרות מידיי?תודה על העזרה!
|
חזרה לפורום |
|
|