טקסט הודעת פורום
| 8/2/2011 7:37:00 PM |
|
נושא: תלוי מה גובה הקפיצות תאריך: 8/2/2011 7:37:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
שלום,
אם אתה קופץ עד מטר לך על הסטמפי אם יותר לך על ה-PITCH
ההמלצה על הסטמפי מותנית במשקל רוכב של לדעתי לא יותר מ-95 קילו
כי הם עדינות
אם מדובר ברוכב כבד יותר לך על ה-PITCH
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|