הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2011 8:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגיל הנקין עם תוכן  נכון, אבל יש בעיה פה.
נושא: נכון, אבל יש בעיה פה. תאריך: 8/5/2011 8:43:00 AM
מחבר/ת: יגיל הנקין

כשייבאתי מעצורי דיסק לאופניים שלי, המכס משום-מה חשב שמדובר בבלמי אופנועים (!) דרש שחרור פרטני, ושלח אותי להביא אישור ממשרד התחבורה. אמנם הצלחתי להתחמק מזה על ידי פתיחת החבילה והצגת האזהרה בחוברת - ´אסור להשתמש ברכב מנועי´ - אבל כיוון שהם כבר העבירו את זה לשחרור פרטני, נוספה עוד עמלה - וככה נאלצתי לשלם את המע"מ פלוס מאתיים ומשהו שקל *בגלל שהמכס טעה*, אבל לא עניין אותם שכל השחרור הפרטני נוצר בגללם.
אה, כן, וצריך לציין גם שבשביל השחרור הזה נדרשתי להגיע לסניף הדואר המרכזי ביד אליהו ובזבזתי חצי יום.


חזרה לפורום