נושא: חיזוק צירים gary fisher HIFI 2008 תאריך: 8/5/2011 7:01:00 PM
מחבר/ת: אילן ל
הי,
המתלה האחורי שלי משמיע המון תיקתוקים בזמן האחרון. אני רוצה לחזק את הידוק הצירים אבל לא הצלחתי למצוא בשום מקום איזה מומנט סגירה צריך לכל ציר בדגם הזה.
יש למישהו מושג איפה אפשר למצוא כזו אינפורמציה?
|