נושא: לא התגברתי על הבעיה תאריך: 8/6/2011 9:46:00 AM
מחבר/ת: שמעון נפתלוביץ
היו לי אופני הייפי 29 שחורות ועד לא הצלחתי להבין האם התיקתוק מגיע מהמתלה או מן מוט כיסא כל הניסיות לשמן לחזק וכ וכו עלו בתהו לאחר רכיבה של שעה שב התיקתוק כולם בחבורה זיהו אותי על פי התיקתוק ברמבלפיש זה נעלם אולי יש לשייך זאת למתלה הבנוי מקרבון בכל אופן אופנים מדהימות בדיעבד מצטר שהחלפתי :p
|