הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2011 9:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמעון נפתלוביץ עם תוכן  לא התגברתי על הבעיה
נושא: לא התגברתי על הבעיה תאריך: 8/6/2011 9:46:00 AM
מחבר/ת: שמעון נפתלוביץ

היו לי אופני הייפי 29 שחורות ועד לא הצלחתי להבין האם התיקתוק מגיע מהמתלה או מן מוט כיסא כל הניסיות לשמן לחזק וכ וכו עלו בתהו לאחר רכיבה של שעה שב התיקתוק כולם בחבורה זיהו אותי על פי התיקתוק
ברמבלפיש זה נעלם אולי יש לשייך זאת למתלה הבנוי מקרבון בכל אופן אופנים מדהימות בדיעבד מצטר שהחלפתי :p


חזרה לפורום