נושא: שאלה על אופני MONGOOSE תאריך: 8/6/2011 12:14:00 PM
מחבר/ת: ערן
שלום לכולם, אני שוקל לרכוש MONGOOSE SALVO COMP כאופני כניסה. בחנות לא כל כך המליצו לי מאחר וגובהי הוא 1.85 ואין את האופניים ב-XL אלא רק ב-LARGE. עשיתי עליהם סיבוב והם הרגישו לי בסדר גמור. יש כאן אולי מישהו עם MONGOOSE שהוא בגובה שלי ויכול לעוץ לי עצה ? תודה
|