הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2011 12:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן עם תוכן  שאלה על אופני MONGOOSE
נושא: שאלה על אופני MONGOOSE תאריך: 8/6/2011 12:14:00 PM
מחבר/ת: ערן

שלום לכולם,
אני שוקל לרכוש MONGOOSE SALVO COMP כאופני כניסה.
בחנות לא כל כך המליצו לי מאחר וגובהי הוא 1.85 ואין את האופניים ב-XL אלא רק
ב-LARGE.
עשיתי עליהם סיבוב והם הרגישו לי בסדר גמור.
יש כאן אולי מישהו עם MONGOOSE שהוא בגובה שלי ויכול לעוץ לי עצה ?
תודה


חזרה לפורום