הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2011 9:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולאד אזארכין עם תוכן  אופניים וגניבות
נושא: אופניים וגניבות תאריך: 8/6/2011 9:58:00 PM
מחבר/ת: ולאד אזארכין

היי,
לגבי האופניים, הם נחשבים לטובים, האבל השאלה היא מה את המתכוון לעשות איתם?
וזה גם מתחבר לשאלה השניה. אם השימוש שלך הוא רכיבות שטח, בדרך כלל לא תשאיר את האופניים ברחוב, ואז לא יגנבו אותם. אם השימוש שלך הוא נסיעה בעיר, תסתכל לכיוון city bikes למינהם. ב-1000 ש"ח תמצא דברים טובים מאוד שמיועדים לעיר והרבה יותר נוחים לרכיבה עירונית, מאשר אופני שטח.
אם נחזור לעניין הגניבות, אם מישהו ירצה לגנוב את האופניים שלך, הוא יעשה זאת, לא משנה איך תקשור אותם. לי אישית בזמנו גנבו שני קטנועים שהיו מצוינים בשרשראות ואזעקות מהטובות ביותר שהיו קיימות אז.
אם יש לך חשש מגניבה, אז א´ אל תקנה אופניים יקרים, ב´ תקנה מנעול טוב (זה יעקב, לא ימנע), וג´ במקרה של אופניים יקרים, תבטח.
בהצלחה,
ולאד


חזרה לפורום