טקסט הודעת פורום
| 8/7/2011 1:50:00 PM |
|
נושא: teocali תאריך: 8/7/2011 1:50:00 PM
מחבר/ת: ויקטור אייזיקוביץ
אני לא יודע על ה SALVO אבל קניתי לפני חודשיים teocali large ואני 186 האופניים בסדר גנוא ואני מרגיש עליהם בנוח דווקא בחנות אמרו לי שהמונגוס הם יחסית גדולים ולכן הלארג יתאימו לי
|
חזרה לפורום |
|
|