הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2011 9:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eyul  Mesi עם תוכן  צמיגים שונים לגלגל הקדמי והאחורי
נושא: צמיגים שונים לגלגל הקדמי והאחורי תאריך: 8/7/2011 9:30:00 PM
מחבר/ת: Eyul  Mesi

הגיע הזמן להחליף את ה maxiss ignitor שהגיעו עם האופניים ואני עומד בפני התלבטות בין ה kenda nevegal 2.35 ובין ה schwalbe fat albert 2.25 (שניהם בגרסת הטיובלס). לפי מה שהבנתי ממה שקראתי כאן וממה ששמעתי היתרון של ה kenda הוא באחיזה אבל זה מגיע עם מחיר של שחיקה מהירה יחסית, בעוד שה schwalbe אולי אוחזים קצת פחות אבל הם הרבה יותר עמידים. ועכשיו עלה רעיון שאולי כדאי לשים את ה kenda בתור צמיג קדמי ואת ה schwalbe כצמיג אחורי. ככה אני מקבל אחיזה טובה קדימה ועמידות מאחורה. האם מישהו ניסה את השילוב הזה כבר או כל שילוב דומה? האם סידור כזה יכול להיות מוצלח? 


חזרה לפורום