הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2011 3:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  בולמים בקידמי או באחורי??
נושא: בולמים בקידמי או באחורי?? תאריך: 8/9/2011 3:10:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

שלום לכולם!!

אני לא מבין כ"כ כיצד אמורים לבלום נכון, אני יודע שבאופנוע בולמים בקידמי כי המרכז כובד של האופנוע הוא הכלי עצמו ולכן אין חשש שהאופנוע יתהפך.. באופניים (לפי ניסיון) אם בולמים בקידמי האופניים יתפכו..

לאחרונה יצא לי לשמוע מאנשים שבסינגלים בולמים עם הקידמי, ולפי הפורום יש שמעדיפים לחזק את הבולם הקידמי יותר מהאחורי..


חזרה לפורום