הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2011 5:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולאד אזארכין עם תוכן  פשוט תנסה ותראה
נושא: פשוט תנסה ותראה תאריך: 8/9/2011 5:46:00 PM
מחבר/ת: ולאד אזארכין

בירידות, הבלם האחורי כמעט ובלתי שמיש. הוא מאפשר להעט, אבל הוא לא ממש יעצור במהירות. הקדמי לעומת זאת יעצור. כמובן, צריך להיזהר שהגוף לא יעוף מכח האינרציה קדימה.


חזרה לפורום