טקסט הודעת פורום
| 8/9/2011 5:46:00 PM |
|
נושא: פשוט תנסה ותראה תאריך: 8/9/2011 5:46:00 PM
מחבר/ת: ולאד אזארכין
בירידות, הבלם האחורי כמעט ובלתי שמיש. הוא מאפשר להעט, אבל הוא לא ממש יעצור במהירות. הקדמי לעומת זאת יעצור. כמובן, צריך להיזהר שהגוף לא יעוף מכח האינרציה קדימה.
|
חזרה לפורום |
|
|