הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2011 11:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  mk4 עם תוכן  לגבי ה905
נושא: לגבי ה905 תאריך: 8/9/2011 11:36:00 PM
מחבר/ת: mk4

שנתון 2009: נמכרים עדיין אצל רוזן מינץ ב6800 ש"ח. כך ש4000 הוא מחיר טוב...
שים לב שיש להם פדלים של שטח, כך שיהיה לך יותר נוח להתחבר אליהם.
חוצמזה, עולם שונה לעומת ה901. יש שם קומפאקט, כך שיהיה לך נוח בעליות. כל המערכת אולטגרה (תחשוב במונחים של פול XT) חסרון: הגלגלים שוקלים לא מעט ביחס לאופני כביש והם לא מתאימים לעומסים כבדים. כך שאם אתה מעל 80 ק"ג, עדיף שלא תקח אותם. אם אתה יותר מ100, אתה תצטרך להחליף גלגלים אחרי 3000 ק"מ.


חזרה לפורום