הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/12/2011 1:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון אמיר עם תוכן  שיפטר שימאנו slx
נושא: שיפטר שימאנו slx תאריך: 8/12/2011 1:05:00 AM
מחבר/ת: ירון אמיר

איך הוא ,באיזה רמה הוא נחשב? קניתי עכשיו ספשלייזד אנדורו sl 2009 קומפ ואני אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי איך הם ואיך הם מאובזרות? באיזה רמה? תודה רבה :rolleyes:


חזרה לפורום