טקסט הודעת פורום
| 8/12/2011 1:07:00 AM |
|
נושא: ספשלייזד אנדורו sl comp 2009 חוות דעת אם אפשר תאריך: 8/12/2011 1:07:00 AM
מחבר/ת: ירון אמיר
איך הוא ,באיזה רמה הוא נחשב? קניתי עכשיו ספשלייזד אנדורו sl 2009 קומפ ואני אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי איך הם ואיך הם מאובזרות? באיזה רמה? תודה רבה :rolleyes:
|
חזרה לפורום |
|
|