טקסט הודעת פורום
| 8/12/2011 9:24:00 AM |
|
נושא: חוות דעת לגבי אופני kona cindercone 2011 תאריך: 8/12/2011 9:24:00 AM
מחבר/ת: אבי
שלום, אני מתלבט אם לרכוש את האופניים הללו או ללכת על הtrek 6000. הייתי בחנות אופניים ורכבתי על הקונה אך רציתי לנסות גם את הטרק ולא היה להם, ניתן להזמין. מה דעתכם איזה אופניים טובים יותר?
|
חזרה לפורום |
|
|