נושא: אני מניח ששלטים לא יפריעו לאף אחד תאריך: 8/12/2011 9:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל תמיד עדיף לבקש רשות - קרוב לודאי שתקבל אותה (במיוחד אם תדגיש שזה בא למנוע שיטוט מיותר בשדות שלהם). אחד היתרונות, למשל, הוא שמי שמעבד את השדה יוכל להציע לך מקומות שלא יפריעו, כך שיש סיכוי גדול יותר להישארותם שם.
למי? צריך למצוא מי המגדל. בעל השטח הוא התחלה טובה, אבל במקרים רבים בעל השטח איננו המגדל, וגם אם יתן לך רשות - אתה רוצה שיתוף פעולה ממי שנמצא שם למעשה.
מלבד שלטים אפשר לקבוע "רכיבת הכרות" בשטח, ולהוביל את החברים המעוניינים. אחרי שתיים-שלוש רכיבות מונחות גם הגרועים שבנווטים ידעו להיצמד לשביל מוכר.
בהצלחה
|