נושא: נגנבו לי המורווד..... בבקשה עזרה!!! תאריך: 8/12/2011 12:50:00 PM
מחבר/ת: רונן ברקוביץ
חברים יקרים. אני גר בכפר סבא ופרצו למחסן שלי וגנבו 4 זוגות אופניים , בינהם הזוג האהוב מסוג morewood shova בצבע אדום/בורדו. אודה לעזרתכם בהכפלת כמות העיניים המחפשות לאתר את האופניים. לפעמים מבט אחד במקום הנכון על האופניים הנכונות יכולים לפתור את שברון הלב שמלווה אותי .... עצוב , עצוב.
תודה,
רונן
|