נושא: צריך עזרה בבחירת צמיגים חדשים תאריך: 8/14/2011 12:47:00 PM
מחבר/ת: itzik bh
שלום לכולם, נזקי הקיץ (והשטח) עשו את שלהם והצמיגים התייבשו..
אני צריך המלצה לבחירת צמיג אחורי 2.15-2.35 וקדמי רגיל. אני לא מבין כל כך בדגמים אבל אני רוכב XC/AM צריך משהו שיחזיק אותי בפניות ואחיזה טובה בצמיג האחורי
המלצות?
|