הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2011 1:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנדרי שינדלר עם תוכן  schwelba
נושא: schwelba תאריך: 8/14/2011 1:48:00 PM
מחבר/ת: אנדרי שינדלר

אחלה צמיגים ולא יקרים באים בהרבה גדלים, אני יודע שהמחיר שלהם אצל בחור שמוכר ביער בן שמן
250 ש"ח לזוג.


חזרה לפורום