טקסט הודעת פורום
8/14/2011 1:48:00 PM
אנדרי שינדלר
schwelba
נושא:
schwelba
תאריך:
8/14/2011 1:48:00 PM
מחבר/ת:
אנדרי שינדלר
אחלה צמיגים ולא יקרים באים בהרבה גדלים, אני יודע שהמחיר שלהם אצל בחור שמוכר ביער בן שמן
250 ש"ח לזוג.
חזרה לפורום