טקסט הודעת פורום
| 8/15/2011 9:12:00 AM |
|
נושא: נפל לי רגלית קיקסטרטר[אופנוע] תאריך: 8/15/2011 9:12:00 AM
מחבר/ת: יוחאי אביגיא
ביום שבת האחרון 13.8 בסינגל קנים בקטע שבין הצומת של קנים\עדלום עד להתחלתו בכרם ליד גבעת ישעיהו נפל לי רגלית הקיקסטרטר באופנוע האם מישהוא אסף אותה מהסינגל תודה
|
חזרה לפורום |
|
|