הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2011 9:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי אביגיא עם תוכן  נפל לי רגלית קיקסטרטר[אופנוע]
נושא: נפל לי רגלית קיקסטרטר[אופנוע] תאריך: 8/15/2011 9:12:00 AM
מחבר/ת: יוחאי אביגיא

ביום שבת האחרון 13.8 בסינגל קנים בקטע שבין הצומת של קנים\עדלום עד להתחלתו בכרם ליד גבעת ישעיהו נפל לי רגלית הקיקסטרטר באופנוע האם מישהוא אסף אותה מהסינגל
תודה


חזרה לפורום