נושא: שאלה לגבי עמידות גלגלים תאריך: 8/15/2011 4:34:00 PM
מחבר/ת: ניצן גרץ
שלום לכולם, לפני כמה חודשים רכשתי ממצמן אופני ספשלייזד סטאמפג´אמפר זנב קשיח 29 אינץ. אחלה אופניים, אלא ש.... בששת החודשים עליהם אני רוכב "הספקתי" לעקם (טוטאל לוס) פעמיים את החישוק הקדמי. בפעם הראשונה חישוק באבזור המקורי של DT SWISS ובפעם השניה חישוק של SUN RINGLE.חשוב לציין שאני מהרוכבים הפחדנים\עדינים, חוששים\זהירים וכו´.. לא קופץ ומשתולל, כמעט ולא מקפץ בין סלעים וכו´. הצמיגים היו טיובלס והבולם הוא 80-90 ממ´ (איני זוכר במדוייק). כמובן שעכשיו אני חושש מכל "סלעון" הכי קטן וכתוצאה מכך מתחיל לופ של חוסר בטחון וכו´ וכו´... למישהו יש רעיון כיצד דבר כזה קורה? (לא קרה לי מעולם ב 15 שנות רכיבה, רובן על 26 אינץ´). יום טוב לכולם
|