טקסט הודעת פורום
| 8/15/2011 11:21:00 PM |
|
נושא: אישית אוהב את צמיגי מקסיס תאריך: 8/15/2011 11:21:00 PM
מחבר/ת: Eli G
ממליץ על איגנייטור ו/או היירולר כמו כן תוכל לראות בלינק הזה השוואה בין צמיגי מקסיס השונים
http://www.bikeplus.co.il/Page/%d7%94%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%90%d7%aa%20%d7%a6%d7%9e%d7%99%d7%92%d7%99%20Maxxis.aspx
|
חזרה לפורום |
|
|