נושא: שילדה תאריך: 8/17/2011 8:56:00 AM
מחבר/ת: ניר
ברשותי 3 זוגות אופניים TREK 4300 2010 מעצור V מעביר אחורי אליביו GT AVALANCHE 2.0 HDISC 09 מעביר אחורי דיאור ברקס הידראולי טקטרו 2008 Scott Aspect 45 מעביר אחורי אליביו ברקס הידראולי M485 שימנו רציתי לדעת איזה שילדה כדי להשאיר לי ולהרכיב עליה את המעצורים הטובים והמערכת הילוכים דיאור אשמח להמלצות :confused:
|