נושא: שידרוג בולם אחורי .. האם כדאי?! תאריך: 8/17/2011 2:10:00 PM
מחבר/ת: משה אשר
כרגע אני רוכב על אופני הטרייל החדשות של ספשלייזד (קמבר)
בעבר רכבתי על אינדורו 2007 וגיינט טרנס X אך סגנון הרכיבה שלי לא השתנה והינו AM (קנדה,ב´שמן,מדבר יהודה וכו´..).
בכל אופן הבולם האחורי הינו רוק-שוק אריו (200X50") אשר עושה את העבודה בצורה טובה
אך רציתי לשמוע דעות נוספות לגבי פוקס RP23 טרם רכישה.. האם כדאי בעד ונגד...
האם תשתלם העלות מול התועלת.. :suss:
|