הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2011 2:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה אשר עם תוכן  שידרוג בולם אחורי .. האם כדאי?!
נושא: שידרוג בולם אחורי .. האם כדאי?! תאריך: 8/17/2011 2:10:00 PM
מחבר/ת: משה אשר

כרגע אני רוכב על אופני הטרייל החדשות של ספשלייזד (קמבר)

בעבר רכבתי על אינדורו 2007 וגיינט טרנס X אך סגנון הרכיבה שלי לא השתנה והינו AM
(קנדה,ב´שמן,מדבר יהודה וכו´..).

בכל אופן הבולם האחורי הינו רוק-שוק אריו (200X50") אשר עושה את העבודה בצורה טובה

אך רציתי לשמוע דעות נוספות לגבי פוקס RP23 טרם רכישה.. האם כדאי בעד ונגד...

האם תשתלם העלות מול התועלת.. :suss:


חזרה לפורום