טקסט הודעת פורום
8/17/2011 3:28:00 PM
שלמה גרטמן
אני יכול להגיד ש SLX הם מצויינים
נושא:
אני יכול להגיד ש SLX הם מצויינים
תאריך:
8/17/2011 3:28:00 PM
מחבר/ת:
שלמה גרטמן
לגבי האופניים אני לא מכיר את האיבזור שלהם
חזרה לפורום