הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2011 3:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  אני יכול להגיד ש SLX הם מצויינים
נושא: אני יכול להגיד ש SLX הם מצויינים תאריך: 8/17/2011 3:28:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

לגבי האופניים אני לא מכיר את האיבזור שלהם


חזרה לפורום