טקסט הודעת פורום
| 8/17/2011 10:43:00 PM |
|
נושא: ירידה בלחץ אוויר בצמיגים תאריך: 8/17/2011 10:43:00 PM
מחבר/ת: asaf c
אני מתנצל מראש- מדובר בשאלה של צעירות.
אני חדש בעסק- יש לי אופניים בדיוק שבועיים. לפני שבועיים מילאתי לחץ של 40psi וכעבור שבועיים (ובערך 180 ק"מ) לחץ האוויר ירד לאזור ה 20.
האם זה תקין?
תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|