הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2011 10:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  asaf c עם תוכן  ירידה בלחץ אוויר בצמיגים
נושא: ירידה בלחץ אוויר בצמיגים תאריך: 8/17/2011 10:43:00 PM
מחבר/ת: asaf c

אני מתנצל מראש- מדובר בשאלה של צעירות.

אני חדש בעסק- יש לי אופניים בדיוק שבועיים. לפני שבועיים מילאתי לחץ של 40psi וכעבור שבועיים (ובערך 180 ק"מ) לחץ האוויר ירד לאזור ה 20.

האם זה תקין?

תודה!


חזרה לפורום