טקסט הודעת פורום
| 8/18/2011 3:34:00 PM |
|
נושא: מתי מחליפים שנתון יצור? תאריך: 8/18/2011 3:34:00 PM
מחבר/ת: אבי ולר
שלום לכולם,
מתי יוצאים דגמי 2012? בינואר 2012 או באוקטובר הקרוב? (כך אמרו לי רוכבים.. שכדאי להמתין עם קנייה כרגע). באיזה חודשים נוהגות החנויות לעשות מכירות "חיסול" של דגמי השנה הנוכחית?
תודה, אבי
|
חזרה לפורום |
|
|