הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2011 4:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולאד אזארכין עם תוכן  תשאיר את מה שמתאים לך...
נושא: תשאיר את מה שמתאים לך... תאריך: 8/18/2011 4:31:00 PM
מחבר/ת: ולאד אזארכין

היה לי Avalanche, והשלדה שלו אגדית. חזקה מאוד ונוחה מאוד בשבילי. אבל זה אישי.
תבחר את מה שמתאים לך.


חזרה לפורום