טקסט הודעת פורום
8/18/2011 4:31:00 PM
ולאד אזארכין
תשאיר את מה שמתאים לך...
נושא:
תשאיר את מה שמתאים לך...
תאריך:
8/18/2011 4:31:00 PM
מחבר/ת:
ולאד אזארכין
היה לי Avalanche, והשלדה שלו אגדית. חזקה מאוד ונוחה מאוד בשבילי. אבל זה אישי.
תבחר את מה שמתאים לך.
חזרה לפורום