הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2011 8:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אודי רביצקי עם תוכן  נרדמות לי הידיים
נושא: נרדמות לי הידיים תאריך: 8/19/2011 8:04:00 AM
מחבר/ת: אודי רביצקי

מדוע נרדמות לי כפות הידים וגם כפות הרגליים ?
מדובר ברכיבה קצרה וארוכה כאחת !
מעבר לגילי המופלג בשנים (58 ) יתכן אי התאמה כל שהוא באופניים ואיתי ?
מעבר לניתוחים יש מה לעשות, לשפר ?




חזרה לפורום