טקסט הודעת פורום
| 8/19/2011 8:04:00 AM |
|
נושא: נרדמות לי הידיים תאריך: 8/19/2011 8:04:00 AM
מחבר/ת: אודי רביצקי
מדוע נרדמות לי כפות הידים וגם כפות הרגליים ? מדובר ברכיבה קצרה וארוכה כאחת ! מעבר לגילי המופלג בשנים (58 ) יתכן אי התאמה כל שהוא באופניים ואיתי ? מעבר לניתוחים יש מה לעשות, לשפר ?
|
חזרה לפורום |
|
|