הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2011 4:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Odpr Po עם תוכן  שידרוג בלם דיסק מכני או הידראולי?
נושא: שידרוג בלם דיסק מכני או הידראולי? תאריך: 8/19/2011 4:32:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po

כנראה אצטרך לשדרג את בלם הדיסק שלי היות והוא גרוע בצורה קיצונית.
האם כדאי בלם מכני טוב ( כמו avid bb7(, או ישר לקנות הידראולי? ( יחסית זול)
פשוט קראתי ש הavid מעולה והמחיר שלו רגוע ביותר למכני, נותן פייט להידראולים טובים, ומצד שני קראתי שהידראולים פשוטים לא מומלצים.
משהו עם ניסיון יכול לעזור?


חזרה לפורום