נושא: שידרוג בלם דיסק מכני או הידראולי? תאריך: 8/19/2011 4:32:00 PM
מחבר/ת: Odpr Po
כנראה אצטרך לשדרג את בלם הדיסק שלי היות והוא גרוע בצורה קיצונית. האם כדאי בלם מכני טוב ( כמו avid bb7(, או ישר לקנות הידראולי? ( יחסית זול) פשוט קראתי ש הavid מעולה והמחיר שלו רגוע ביותר למכני, נותן פייט להידראולים טובים, ומצד שני קראתי שהידראולים פשוטים לא מומלצים. משהו עם ניסיון יכול לעזור?
|