נושא: החלטתי ללכת על חדשות בתור התחלה תאריך: 8/19/2011 5:06:00 PM
מחבר/ת: רותם כהן
לאחר סבב חנויות
הציעו לי את Specialized Allez Triple 2011 עם הילוכים SHIMANO 2300, מזלג קרבון. 2700 ש"ח http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=292
ואת TREK 1.2 2011 שבא עם הילוכים Sora,Tiagra מזלג קרבון. 3500 ש"ח http://city-bike.co.il/default.asp?iID=LGHKF
האם תוספת מחיר של 800 ש"ח מצדיקה את הדגם של TREK ? איך הרמה של הילוכי SHIMANO 2300 ? והאם בעתיד אם אחליט לשדרג אוכל לשדרג ל105 לפחות? תודה.
|