הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2011 5:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם כהן עם תוכן  החלטתי ללכת על חדשות בתור התחלה
נושא: החלטתי ללכת על חדשות בתור התחלה תאריך: 8/19/2011 5:06:00 PM
מחבר/ת: רותם כהן

לאחר סבב חנויות

הציעו לי את Specialized Allez Triple 2011
עם הילוכים SHIMANO 2300, מזלג קרבון.
2700 ש"ח
http://www.matzman-merutz.co.il/?CategoryID=292

ואת TREK 1.2 2011
שבא עם הילוכים Sora,Tiagra מזלג קרבון.
3500 ש"ח
http://city-bike.co.il/default.asp?iID=LGHKF


האם תוספת מחיר של 800 ש"ח מצדיקה את הדגם של TREK ?
איך הרמה של הילוכי SHIMANO 2300 ?
והאם בעתיד אם אחליט לשדרג אוכל לשדרג ל105 לפחות?
תודה.


חזרה לפורום