טקסט הודעת פורום
8/20/2011 8:13:00 PM
מאור שרייבר
מה היתרונות של 20 הילוכים על 27 ?
נושא:
מה היתרונות של 20 הילוכים על 27 ?
תאריך:
8/20/2011 8:13:00 PM
מחבר/ת:
מאור שרייבר
כיום יש לי 27 הילכום והשאלה שלי מה היתרונות או החסרונות של 20 הילוכים
תןדה לעונים.
חזרה לפורום