נושא: שידרוג אופניים להילוכים. תאריך: 8/21/2011 7:46:00 AM
מחבר/ת: shaked
היי. יש לי אופניים פשוטות ללא הילוכים אני רוצה לשדרגם להילוכים. הכי פשוט שיש. באמת שאני לא רוכב על. קצת לפה ולשם. מעוניין לשדרג משום שיש במושב עליות וירידות וזה ללא הילוכים. אשמח לשמוע כמה יעלה הנזק. מחיר בלבד. תודה.
|