טקסט הודעת פורום
| 8/22/2011 9:24:00 AM |
|
נושא: מחפשת משתתפים לסרט דוקומנטרי תאריך: 8/22/2011 9:24:00 AM
מחבר/ת: שרה
שלום, לסרט דוקומנטרי העוסק ביציאה ממשברים אני מחפשת מישהו שעבר תאונה ומתחיל להשתקם ממנה. הסרט ילווה את תהליך השיקום וישודר בערוץ 2. אנא כתבו לי ל[email protected]
תודה רבה
שרה
|
חזרה לפורום |
|
|