הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2011 2:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שגיא סונגו עם תוכן  ghost1300 se
נושא: ghost1300 se תאריך: 8/22/2011 2:33:00 PM
מחבר/ת: שגיא סונגו

מה אתם אומרים על האופנייים האלה שוות 1200 שקל?


חזרה לפורום