טקסט הודעת פורום
8/22/2011 2:33:00 PM
שגיא סונגו
ghost1300 se
נושא:
ghost1300 se
תאריך:
8/22/2011 2:33:00 PM
מחבר/ת:
שגיא סונגו
מה אתם אומרים על האופנייים האלה שוות 1200 שקל?
חזרה לפורום