נושא: אהה, בוא נראה, יד שניה בלוח הרים? תאריך: 8/23/2011 4:24:00 PM
מחבר/ת: יוס י
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=131517#Image
גילוי נאות: שייכים לחבר עוד גילוי נאות: גם אני רוכב על כאלה (רק בצבע יותר יפה :))
ואחרי הגילוי הנאות - לדעתי מחיר מציאה לאופני FUN מעולים
|