הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2011 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  אהה, בוא נראה, יד שניה בלוח הרים?
נושא: אהה, בוא נראה, יד שניה בלוח הרים? תאריך: 8/23/2011 4:24:00 PM
מחבר/ת: יוס י

http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=131517#Image

גילוי נאות: שייכים לחבר
עוד גילוי נאות: גם אני רוכב על כאלה (רק בצבע יותר יפה :))


ואחרי הגילוי הנאות - לדעתי מחיר מציאה לאופני FUN מעולים


חזרה לפורום