נושא: מכנסיים תאריך: 11/20/2002 10:41:00 AM
מחבר/ת: moshe mor
:cool: אני רוכב גאה!! נכון שזה נשמע כאילו הוקמה פה קבוצת תמיכהמה אני אגיד לכם מהרגע שאני לובש את מכנסיי הרכיבה אישתי לא עוזבת אותי . זה כל כך סקסי היא אומרת,וואו זה כל כך מבליט,ולפעמים זה גורם לביטול הרכיבה..... ;) עד כדי כך שכבר חשבתי לשים את המכנסיים בתיק וללבוש אותם בשטח :laugh: יתכן שעלינו על תחליף טבעי לוייאגרה :night:
|