נושא: שמנים יעודיים וכדומה תאריך: 8/24/2011 1:28:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
שמנים לאופניים מכילים חומרי סיכה אשר אינם שמן (כמו טפלון) ורוב הנוזל בעצם מתייבש מה שמשאיר את השרשרת שמנונית אך יבשה וכך סופחת הרבה פחות לכלוך. שמן רגיל ישאיר את השרשרת שמנונית והיא תספח לכלוך.
אם אתה מאילו שמנקים את האופניים ו/או השרשרת אחרי כל רכיבה ובא לך לשמן את השרשרת ולייבש אותה (עם סמרטוט) כמעט לגמרי, זה יעבוד ויהיה חסכוני בעלות השמן. אחרת, השמן העודך מצטבר בצדדי גלגלי השיניים, במיוחד במעביר האחורי.
לגבי דגריזר (וגם שמן לצורך העניין) , צריך לקחת בחשבון שאופניים עשויים מאלומיניום צבוע ו/או אנודייז ומכילים חלקי פלסטיק וגם מיסבים פתוחים. אם מצאת דגריזר למשאיות בזול אשר לא מהווה בעיה לחלקי האופניים או שאתה יודע לשמור על החלקים הבעיתיים, אז אין בעיה.
|