נושא: הבדלים בין שילדות תאריך: 8/24/2011 7:41:00 PM
מחבר/ת: noam noam
שלום לכל החברים,
זקוק לעזרה+ייעוץ!
מישהו יודע מה ההבדלים בין השילדות של הג´יינט ריין 2009 לבין 2010?
האם ההבדלים משמעותיים? ובמידה ויש הבדל של 1500 שקלים- מה הייתם לוקחים? :)
תודה על העזרה!
נועם
עריכה: אם מישהו מוצא קישור כלשהו שקשור לנושא אשמח אם תפנו אותי אליו...
|