הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2011 7:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noam noam עם תוכן  הבדלים בין שילדות
נושא: הבדלים בין שילדות תאריך: 8/24/2011 7:41:00 PM
מחבר/ת: noam noam

שלום לכל החברים,

זקוק לעזרה+ייעוץ!

מישהו יודע מה ההבדלים בין השילדות של הג´יינט ריין 2009 לבין 2010?

האם ההבדלים משמעותיים?
ובמידה ויש הבדל של 1500 שקלים- מה הייתם לוקחים? :)

תודה על העזרה!

נועם

עריכה: אם מישהו מוצא קישור כלשהו שקשור לנושא אשמח אם תפנו אותי אליו...



חזרה לפורום