נושא: מה שמעניין זה.... תאריך: 8/25/2011 7:15:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
שנרשמת רק היום לאתר....ועוד ביוזר לא ברור.... כל זה בשביל להוציא רפש על החנות ?
לי זה נשמע מעט מוזר :mad: :mad: :mad: :mad:
אני לא מכיר את העובדות אבל קח בחשבון שייתכן ובעל החנות יראה בזה כהוצאת דיבה ועלול לנקוט מולך באמצעים משפטיים....
בכל מקרה, לא מכיר לא את החנות ולא את הבעלים אז מאוד יכול להיות שמה שאתה מתאר הוא אמת אבל אני מניח שאף פעם לא נדע את האמת :eek: :eek: :eek: :eek:
דני BCR
|