טקסט הודעת פורום
| 8/25/2011 1:53:00 PM |
|
נושא: בן שמן! תאריך: 8/25/2011 1:53:00 PM
מחבר/ת: לאוניד צ´פייב
שלום רב לכולם מחר אני וכמה חברים מגשמים חלום ויורדים לבן שמן! נישמח למצוא קבוצה או אנשים בודדים ויקירו לנו את האזור! הרומני זה סינגל שאנו חולמים אליו כבר זמן מה! כולנו בכושר סביר +! תודה ויום נעים!
|
חזרה לפורום |
|
|