הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2011 4:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתנאל שטרן עם תוכן  בלמי דיסק
נושא: בלמי דיסק תאריך: 8/25/2011 4:56:00 PM
מחבר/ת: נתנאל שטרן

יש לי אופני carrera glx2.0 וציר של QUANDO ואין שם מקום לחבר רוטור
האם יש דרך אחרת שאפשר לחבר רוטור?


חזרה לפורום