טקסט הודעת פורום
8/25/2011 4:56:00 PM
נתנאל שטרן
בלמי דיסק
נושא:
בלמי דיסק
תאריך:
8/25/2011 4:56:00 PM
מחבר/ת:
נתנאל שטרן
יש לי אופני carrera glx2.0 וציר של QUANDO ואין שם מקום לחבר רוטור
האם יש דרך אחרת שאפשר לחבר רוטור?
חזרה לפורום