טקסט הודעת פורום
| 8/25/2011 9:19:00 PM |
|
נושא: איזה קראנק עדיף? תאריך: 8/25/2011 9:19:00 PM
מחבר/ת: אבי ברהום
גובהי 168 ואני רוכב על אופניים במידה S ,בכוונתי לשדרג את הקראנק , שאלתי היא האם כדאי לקנות קראנק עם זרועות באורך 170 או 175 או שבעצם זה לא משנה ממש? אופי הרכיבה שלי הוא AM ו XC
|
חזרה לפורום |
|
|