הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2011 9:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי ברהום עם תוכן  איזה קראנק עדיף?
נושא: איזה קראנק עדיף? תאריך: 8/25/2011 9:19:00 PM
מחבר/ת: אבי ברהום

גובהי 168 ואני רוכב על אופניים במידה S ,בכוונתי לשדרג את הקראנק , שאלתי היא האם כדאי לקנות קראנק עם זרועות באורך 170 או 175 או שבעצם זה לא משנה ממש? אופי הרכיבה שלי הוא AM ו XC


חזרה לפורום