נושא: אורך זרועות קראנק תאריך: 8/26/2011 9:34:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני בגובה 178 ועם מידה L. ברכיבה אגרסיבית, שבה יש דיוושים חזקים לקטעים קצרים, נוח לי עם זרועות 175. בדיווש לאורך זמן (טיולים) גם 170 מרגיש לי קצת ארוך, ואני שוקל לנסות 165.
אישית אני לא מבין את כל מה שקורה בתחום הזה. לא נראה לי הגיוני שאדם בגובה 190 יהיה עם זרועות קראנק באותו אורך כמו מישהו בגובה 165. מישהו מהם (ואולי שניהם) מתפשר, ובגדול.
לצערי עדיין אין לי מסקנות חד משמעיות.
בהצלחה
|