נושא: שלום דני, בתגובה ללביקורת ספין בייק תאריך: 8/26/2011 5:36:00 PM
מחבר/ת: USER1 user1
שלום דני,
אני לא מבין מה הבעיה? אני לא מהיום בפורום, אך לא לוקח חלק פעיל. החלטתי להרשם, כדי לספר מנסיוני- שלצערי לא היה טוב.
לא אמרתי את שאמרתי כדי להטיל רפש, ולא השתמשתי במילים בוטות גסות ופוגעות.
בסוף גם הוספתי בשאלה- האם מישהו מסכים/חולק על כך.
אתה חושב שלא היה ראוי לפרסם? אני מקווה שלא הבאתי לכדי פגיעה של ממש אם הפרסום לא במקום, אך עדיין חושב שעשיתי זאת בצורה עינינית.
הייתי לא מרוצה ונשארתי לא מרוצה.
שבת שלום לכולם.
אסף.
|