טקסט הודעת פורום
8/27/2011 2:22:00 AM
TAO TAO
אחלה בולם..
נושא:
אחלה בולם..
תאריך:
8/27/2011 2:22:00 AM
מחבר/ת:
TAO TAO
אני רוכב איתו כבר קרוב לשנה+- על אופני הXC, עושה את העבדוה נאמנה, הן מבחינת שיכוח והן מבחינת עמידות ויכולת.
חזרה לפורום