הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2011 2:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  TAO TAO עם תוכן  אחלה בולם..
נושא: אחלה בולם.. תאריך: 8/27/2011 2:22:00 AM
מחבר/ת: TAO TAO

אני רוכב איתו כבר קרוב לשנה+- על אופני הXC, עושה את העבדוה נאמנה, הן מבחינת שיכוח והן מבחינת עמידות ויכולת.


חזרה לפורום