נושא: הבהרה! תאריך: 8/28/2011 8:17:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
קודם כל , אסף: לא התכוונתי לפגוע כי אם להזהיר אותך. כבר היו מקרים בהם בעלי חנויות איימו בתביעות חסרות שחר כנגד תלונות באינטרנט :)
שנית, כל שציינתי הוא שהפוסט שפרסמת היה נראה לי (כצופה מהצד) מעט חשוד... אני בטוח שכוונתך טובה וייתכן ולא הבנתי אותה אבל בכל מקרה ראיתי צורך להזהיר אותך מפני בעיות עתידיות!
דרך אגב, את החנות אני מכיר רק מחברים שמטפלים שם ולהם לא היו בעיות אבל לך תדע, אולי דווקא אתה נפגעת וזה בסדר להתלונן!
רק רכיבות טובות דני BCR
|